Тренди серед передових компаній, що допоможуть вам оптимізувати роботу організації

Діяльність Центру Лідерства УКУ опирається передусім на дослідження. Ми проводимо їх в Україні, вивчаючи особливості та феномени серед різноманітних секторів, представляємо результати на міжнародних аренах і також вивчаємо здобутки інших у цьому напрямку.

Сьогодні хочемо поділитись висновками американської дослідницької та консалтингової компанії GALLUP, яка виявила, що практично по всій планеті поширюється «епідемія байдужості» в організаціях. Двоє із трьох опитаних працівників демонструють надзвичайно низький рівень залученості, що, звісно, негативно впливає на ефективність їхньої ефективності.

Проте Pim de Moree та Joost Minnaar у своїх дослідженнях помітили, що є також і сукупність рішень, які характерні виключно лідерам ринку; позитивні тенденції, які впроваджуються у компаніях на щодень і демонструють значні результати практично одразу.

Чим відрізняються їхні дії та як адаптувати це у своїй організації?
Ось основні 8 трендів, які можна включати у діяльність вже сьогодні:

  1. Прибутки Спільні цінності
    Найбільш продуктивне робоче середовище — це те, яке побудоване довкола спільної мети та цінностей. Цікаво, що воно об’єднує не лише працівників, але й інших стейкхолдерів, які дотичні до компанії. Така спільнота допомагає команді черпати натхнення в роботі та легше справлятись із викликами.
  2. Ієрархічна піраміда Мережі команд
    Розподіл відповідальності та відчуття ризику, яке виникає від прийняття рішень на кожному етапі кожного працівника, сприяє розвитку командного та підприємницького духу.
  3. Авторитарний керівник Лідер
    Відмінності цих понять у тому, що лідер — це той, хто готовий надавати допомогу та підтримку. Таким управлінцям характерний критичний погляд, цілісність між словами і діями та транслювання особистим прикладом тих цінностей, місії та візії, які декларує компанія.
  4. Планування та прогнозування Експерименти й адаптація
    Компанії-переможці наслідують принцип: «Експериментувати та зазнавати невдач – краще, аніж ніколи не помилятися».
  5. Правила та контроль Свобода і довіра
    Прогресивні організації керуються довірою до співробітників та надають їм свободу в операційних питаннях, саме це сприяє підвищенню результативності.
  6. Централізація Розпорошеність процесу прийняття рішень
    Дослідження виявили, що операційний працівник, як правило, найкраще знає споживача, оскільки знаходиться у безпосередній взаємодії з ним. Саме тому він може приймати багато рішень самостійно, за умови усвідомлення відповідальності та обов’язкової підзвітності.
  7. Секретність Радикальна прозорість
    У прогресивних організаціях культивується повна відкритість, зокрема, щодо фінансів, вирішення проблем та прийняття рішень.
  8. Опис посадових обовʼязків Професійний талант і майстерність
    Працівники є більш вмотивованими та продуктивними, якщо в роботі можна проявляти різнопланові здібності й обирати сферу діяльності.

Спільною ознакою провідних організацій, який виявили дослідники, є принцип людяності, який об’єднує усі вищеназвані характеристики.

Сподіваємось, що це дослідження буде ефективно застосоване у ваших управлінських висновках та змінах, адже макротренд на mindfulness спонукає нас будувати екологічне лідерство як ніколи раніше, а усі довколишні кризи яскраво демонструють, чому старі методи управління більше ніколи не будуть актуальними.