Як розвинені лідерські чесноти в менеджерів різних ланок впливають на показники компанії.

Коли ми чуємо про лідерство в керівних ланках, то це не викликає здивування. Натомість, коли йдеться про менеджмент — далеко не всі відразу знаходять зв’язок, адже глобально складається враження, що робота менеджера про навігацію, налагодження процесів та структуризацію, яка не потребує soft skills лідерського напряму.

Щороку ми проводимо корпоративні та відкриті програми, до яких долучаються не лише засновники чи керівники, але й менеджмент різних ланок. Чому вони обирають для себе розвиток у цьому векторі?

Передусім, немає лідерських чеснот, які були б не актуальними для будь-якої людини, та тим паче, коли йдеться про роботу над спільними цілями з іншими. Ієрархічно менеджер завжди знаходиться між очільниками та підлеглими, партнерами та клієнтами. При плоскій системі роботи, він теж дотичний до усіх стейкхолдерів, якщо не напряму, то опосередковано, чого не передбачає жодна інша позиція. Він є представником цінностей компанії або організації для кожного, з ким має справу, і для того, щоб транслювати їх належним чином і наштовхувати до підвищення ефективності цих взаємодій, менеджер особисто повинен бути достатньо розвиненим як лідер.

 

Керуючись моделлю 11 чеснот, розвиток яких засвідчує характер лідера, ми можемо легко простежити, що специфіка роботи менеджера, потребує не менше хоробрості і драйву, наприклад, ніж посада засновника чи очільника. Стратегічні питання, розподіл ресурсів та структуризація напряму залежать від того, чи характерна для людини, яка приймає ці рішення, візійність та чи готова вона до підзвітності. Побудувати сильну команду та лагодити ефективні комунікації допомагає гуманність та відкритість до колаборації, та є ще декілька більш глибоких рівнів, які вирізняють кращих у професії.

Дуже часто менеджери у компаніях внутрішньо стають їхнім центром, адже в силу скороченої дистанції та частоти взаємодій, усі інші люди, які залучені в процес, стають більш відкритими до інформації, що йде саме від них: від цього залежить якою вона буде та який принесе результат.

Опираючись на концепцію well-being-y,  важливо, щоб людина почувалась комфортно на своєму місці, розділяла на посаді менеджера позиціонування компанії, у якій працює, тоді її дії будуть відповідати власним внутрішнім цінностям і це буде цілісно. Очевидно, що в такому випадку усе, що транслює менеджер — щире і відгукується тим, до кого спрямоване, так зʼявляється і мотивація, і так зростає ефективність.

Продовжуючи, варто зазначити, що кількість різноманітних комунікацій з іншими ланками потребують від менеджера зваженості — контролю власних емоцій. В екологічному середовищі досягається більш значущий прогрес і це можна забезпечити виключно за рахунок врівноваженого менеджменту та комунікаційної гнучкості.

 

Як ми бачимо, кожен менеджер повинен вирощувати свій лідерський потенціал, щоб добре виконувати свою роботу та перманентно зростати у фаховості.

 

Залишається лише одна чеснота, яку хочеться підкреслити: критичне судження.

Коли керівництво захоплюється стратегуванням та плануванням, а працівники зайняті скрупульозним технічним втіленням вже і зараз, менеджер стає обʼєднуючим ланцюжком від теоретичного до практичного, від ідеї до результату, від кризи до її вирішення. Дуже важливо, щоб з цього ракурсу він щоразу вмикав критичне судження та раціонально оцінював, у якому контексті все відбувається та в чому сутність проблем.

 

Будемо раді сприяти успішному менеджменту в українському бізнесі та інших організаціях будь-якого масштабу і надалі, тож якщо відчуваєте запит до власного росту або бажаєте підвищувати ефективність та розвивати свою команду – ми залишаємось відкритими до комунікацій.