Події > Ресторанний бізнес: чи вмирає лояльність у кризу?
Місто
Львів
Дата
09 Квітня 2020

Ресторанний бізнес: чи вмирає лояльність у кризу?

Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) та Центр лідерства УКУ запрошують взяти участь у роботі над реальними кейсами героїв про кризовий менеджмент та стратегії поведінки українського бізнесу в кризу, спричинену пандемією.

«16-го березня ввечері я вже усвідомлювала що відбувається, була на зв’язку з нашою операційною директоркою. Я розуміла, що завтра ми зачиняємось. Вночі я почала писати три листи: один – для executive board, другий – всій команді та третій – нашим клієнтам…»

Саме такими словами розпочинається перший кейс-квест “Ресторанний бізнес: чи вмирає лояльність у кризу” з Аліною Токмиленко, співзасновницею компанії «23.ресторани».

Вже у четвер, 9 квітня, о 16:00 ми спільно спробуємо дати відповідь на ключові запитання:

– Як не втратити зв’язок з клієнтами та забезпечити роботою працівників?

– Як задіяти лояльність як антикризовий інструмент?

– Як в умовах карантину підтримати дрібних місцевих постачальників та зберегти екосистему?

Кожен зможе поділитись своєю точкою зору виходу з кризи та провести аналогії з власним бізнесом та дилемами.

Наша мета – змістити фокус думки українських підприємців у сторону асиметричних бізнес-рішень, які можуть допомогти вийти з кризи.

Вартість одного кейс-квесту – 350грн.

До 08.04. включно можна придбати пакет з 5-ти кейсів за зниженою ціною.

Вартість усіх 5 кейс-квестів  – 1500грн.

За два дні до онлайн-обговорення (7 квітня) всі зареєстровані учасники отримають текст міні-кейсу для глибшого розуміння дилеми героїні та попереднього напрацювання рішень.

Модератор: виконавчий директор Центру Лідерства УКУ та викладач LvBS Андрій Рождественський за участі героїні кейсу Аліни Токмиленко.

*25% від загальної суми буде передано на потреби лікарень та лікарів Львова.

Контактна особа: Мирослава Гурняк, mgurniak@lvbs.com.ua, +380 66 257 8335