5-6 липня Львівська бізнес-школа УКУ реалізувала вже четверту програму “Бізнес як військова стратегія” для управлінців. Навчання відбувалось на основі нового для бізнес-освіти формату – через ознайомлення з історичними подіями та проектування аналогій на сучасні стратегії бізнесу. Викладачами програми стали Сергій Лесняк, Вадим Задунайський та виковчий директор Центру Лідерства УКУ Андрій Рождественський.

“Вивчення військових стратегій розвиває стратегічне думання, це як гра в шахи, що просто змушує Вас думати та приймати рішення” – прокоментував Андрій Роджественський. Учасники розбирались не лише з військовими стратегіями, а й аналізували лідерські якості деяких історичних первсонажів, наприклад Петра Сагайдачного та Богдана Хмельницького.

Учасником програми став бізнес-футуролог Адріан Сливоцький, який двічі входив до переліку топ-25 світових бізнес-консультантів: «Для бізнесу стратегії є надзвичайно важливі. Очевидно, що багато можна почерпнути з історії бізнесу, але стратегічного мислення і стратегічного пристосування у військових стратегіях більше. Є багато схожого між стратегією у бізнесі та військовою стратегією: вибір проблеми, швидкість, спритність, хитрість, аналіз перед дією. Понад 50% того, чого ви навчитеся у Сунь-Дзи, Наполеона та інших, має безпосереднє пристосування до стратегічних рішень вашого бізнесу».